Pohvale gostov

Ustvarjenje zadovoljnih gostov je naše osnovno poslanstvo. Turistična infrastruktura in celovita turistična storitev so dandanes nekaj samoumevnega. Po čem se turistične destinacije med seboj razlikujejo - to so ljudje, ki dajejo ponudbi obraz in ime.

Naredili smo izbor pohval naših gostov, kjer izpostavljajo prav to:

Terme Ptuj:

  • Zelo smo bili zadovoljni s hrano in postrežbo, vse je res super, ostanite še naprej takšni in z veseljem se bomo vračali.
  • Prišla sva iz Podljubelja in sva se razvajala kar se je dalo. Hvala za pozornost, ki ste jo izkazali ob mojem rojstnem dnevu. Bila sva zelo zadovoljna.

Terme 3000

  • Zelo smo zadovoljni nad dogajanjem za otroke – še posebej za malo Laro, ki se je zaljubila v Štrka Vikija in bi ga najraje vzela domov.
  • Na rehabilitaciji sva bili 18 dni in težko nama je pri srcu, da zapuščava čudovito, skrbno in zelo človeško osebje. Hvala vsem, ki ste se trudili za mojo starejšo gospo in ji tako polepšali življenje, meni pa dali spoznanje, da v teh časih še obstajajo topli ljudje. Drugo leto se vrneva.

Terme Banovci

Letos smo se drugič udeležili polletnega silvestrovanja v Termah Banovci pod vodstvom direktorice z njenimi sodelavci. Udeleženci se vam zahvaljujemo za ves vaš trud, ki ste ga vložili v pripravo programa in ves vaš prosti čas, ki ste ga namenili nam in se ga družili z nami pozno v noč. Odhajamo z željo, da se prihodnje leto ponovno srečamo. Želimo vam še veliko zadovoljnih gostov.

Terme Lendava

Velika pohvala celotni ekipi – za prijaznost, hitrost in prisrčnost. Mlademu kolektivu se zahvaljujem za skrbno nego in prijaznost. Za obisk prav vašega zdravilišča me je navdušila moja prijateljica, ki je vaša zvesta gostja.

Zdravilišče Radenci

  • Posebno se zahvaljujemo animatorki Janji, ki nam je organizirala izlet. Ostal nam bo v zelo lepem spominu.
  • Iskrena zahvala zelo prijazni receptorki Martini. Lepo je če srečaš tako prijetne ljudi.

Sava Hoteli Bled

Zapis naTripAdviserju:

Gostja, ki je pred kratkim bivala v Grand Hotelu Toplice je bila navdušena nad celotno storitvijo, še posebej pa z zelo razumevajočim in ustrežljivim receptorjem Anžetom – ne glede na številne e-maile s pričakovanji in zahtevami, ki sta jih imela pred prihodom in željami v času bivanja, ki so bila vsa uresničena.

Ostale novice